T R O L L :)


 
 
Trollfilmer, trollsaker och trollböcker... jag älskar troll :)
 
 
 
 
 
 
Dessa små troll har jag i min lägenhet
 
 
 
 
 
 
En favorit och en klassisker är Trolltyg i tomteskogen, vem har inte sett den?!
 
 
 
 
 
 
En film som jag och min syster älskade när vi va (gillar den fortf) små  "A troll in Central Park". Den ger både glädje och tårar, helt enkelt underbar och måste ses :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gamla filmer som gjordes hade alltid något speciellt, dagens filmer som görs har inte samma känsla längre. En gammal film kan man se om och om igen, precis som de säger i början av den gamla Disneyfilmen =)
 
 
 
Sen har Rolf Lidberg gjort ena strålande och vackra sagor med Tomtar och Troll. Min favorit är Ett Trollbröllop:
 
 
 
 
 
 
LÄNGTAR till denna film kommer ut :) Den kommer antingen 2013 eller 2014 :)
 
 
 
 
 
 
 
ÄLSKAR TROLL ;)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: