Inga höga toner



När jag vaknade i morse hade jag en liten hes röst men kände inget i kroppen. På väg till jobbet så kände jag mig lite matt men orkade jobba som vanligt. De sista orden jag sa till chefen innan jag åkte hem nådde knappt fram till hans öron. Chefen sa "Du får åka hem och krya på dig". Jag svarade, "nej jag är inte sjuk, det är bara inställningen på rösten det är fel på" och så skrattade jag ;D
Vägrar vara sjuk, finns absolut ingen tid för det. På lördag ska jag hoppträna och söndag jobba igen, det går icke :)

I morgon ska jag rida den lilla gråa vildingen, se om jag hänger löst. Sen ska jag städa heela lägenheten: ) roligt roligt!!


Bjuder på en liten goding på en spänstig grå liten hãst :)



*
*
*
*






Nattinatti*






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: