Uppe tidigt :)


 
 
Ååå fina Cassador, jag älskar denna häst och jag hoppas hoppas att jag kan få ha kvar honom resten av hans liv. Idag var det ett magiskt ridpass igen, hans kropp kändes så mycket bättre än igår, bara sådär på en dag. Galoppen i höger varv, lycka så fin han va. Mjuk i munnen, mycket stadigare under sig och det gjorde han avslappnad i kroppen. Sänkt huvud, lite mjukare i nacken och halsen men lite kvar att jobba på. Men låångt ifrån hur han va i höger varv med jobbig mun, spänd nacke, slängde med huvudet och spända bakben. Tänk va lite nålar kan göra under... <3 Det kom till och med tårar i slutet av passet och självklart fick guldgossen 1000 pussar och massa kramar och beröm!!! Kärlek!! <3
 
 
 


Postat av: Sara Ekman
2013-12-31 - 15:13:07

Mys! :) Gott nytt år vännen! Vem är det som har gjort din bloggdesign, eller har du gjort den själv? Jag behöver nämligen en ny till min, har haft samma gamla i hundra år, men kan ju ingenting om bloggdesign, haha ;) Kram

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Lina
2013-12-31 - 16:05:53

Alltid kul att kolla in din blogg, älskar att läsa om hur mycket du älskar dina hästar.
Hästar är ju underbara och försöker ju alltid göra sitt bästa.
Du kommer väl göra något inlägg/uppdatering om Corvette också även om hon blir borta en stund?

Svar: Självklart kommer jag det, hon är inte bortglömd, vill bara ge Cassador lite mer tid och mer träningsmöjligheter... =)
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: