Jaha...


 
 
Måste säg att blogga inte varit något jag kännt för, har inte bloggat lika flitigt som jag brukar på länge...vet inte vad det beror på. En del vet jag ialf, och det är all EGO som finns på nätet och 95% av alla som bloggar. Skriver jag på någons blogg så får jag oftast inget svar alls för att de vill bara ha och inte ge, eller så får jag svar på deras blogg men de skiter fullständigt att gå in på min och ge en kommentar för det gör att min status ökar, eller så går de in på min blogg och skriver SV:.....och sedan några bokstäver helt ointresserad i vad jag har skrivit....
 
 
Men om ni vill veta, så fick jag en liten inflammation i benhinnan i vänster ben och kunde inte gå i fredags. Vilket gjorde att jag inte kunde fullfölja mina löpardagar fram till Nyår. Jag har nästan legat inne i 1,5 dygn, vilat, tittat på film och smörj in benet med Voltaren. Efter en dag släppte det men jag fortsätter fortfarande att smörja det. Gick en lagom lång promenad idag och jag kände inte av det onda mycket. Så i morgon ska jag rida, ingen löpning då heller, men på nyårsafton. Då blir det Sylvesterloppet i Anderstorp. Det va en vän som frågade och jag kan ju absolut inte låta bli. Det vore ju ett klockrent avslut på mina löpardagar 2013. Så jag hoppas att mina ben har vilat upp sig och är sugna på en fajt!!
 
 
 


Postat av: Carolin
2013-12-29 - 23:53:31

Vad tråkigt att du känner så. För egen del använder jag gärna svarfunktionen på blogg.se-bloggar för då får man en bra sammanlänkning. Och så tycker jag att det är lite irriterande när jag vill läsa andras kommentarer till någons inlägg och så ligger det en massa svar-kommentarer som inte har med inlägget att göra. Har man kopplat sitt konto till kommentaren så får man ju info på blogg.se att det kommit ett svar. :)

Men du, kul att du ska springa ett lopp!! Var lite sugen på Sylvester här i Göteborg men det är bara 10k-runda och det är för långt just nu känner jag ;)

Och du ska se att det känns bättre när träningarna och tävlingarna kommer igång och du har massor kul att skriva om! Tycker det är jättekul att kunna följa dig och hästarna trots att jag inte kan Lomma och titta på tävlingarna!

Kram på dig och ta det lugnt med benhinnorna! ;)

URL: http://carrolite.blogg.se


Postat av: emelie
2013-12-30 - 09:59:11

Skidor, FY F A N vad jobbigt! Haha har provat på ett långåk en gång och ville bara lägga mig ner och gråta.

Om du vill ta ett lopp så kolla in tjurruset, man springer genom skog, över stock och sten, 1 mil är det och ser jäkligt roligt ut!

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: Christa
2013-12-30 - 10:54:55

Och jag har inte blogg.se och kan inte "svara på inlägg". Tycker du skriver bra och intressant och tittar in här ibland :) Ser fram emot att läsa om dina planer för 2014 ;) Jag brukar inte skriva sånt på min blogg eftersom det mesta handlar om min dotter och hennes ponny. Då blir det ju mest "vad jag önskar" och inte hur hon vill. Kanske kan få henne att skriva ett inlägg själv. Hon har gjort det några gånger förut, men nu var det länge sedan.
Kram, Tant C och Gott slut och Gott Nytt År

URL: http://sangrud.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: