Jag har nu bestämt mig...


 
 
 
Jag bestämde mig för ett tag sedan att lämna bort Corvette några månader. Jag behöver lite space mellan henne och mig, jag skulle vilja lägga ner all tid, pengar och energi på Cassador så våra förutsättningar inför nästa år blir så bra de kan bli. Det kommer en kompis hemifrån som ska provrida henne i morgon, gillar hon henne och det funkar så tar jag med henne hem när det passar oss båda. Corvette behöver komma bort från Mickedala, hon behöver komma till större hagar och någon som kan skämma bort henne, pyssla och ge henne massor av tid nu under vinter. Rida långa skogsrundor och dressyrpass.
 
 
 
OM nu inte min vän kan ta henne, vet NI någon som vill ha en häst på foder några månader??
 
 
 
 
 
 
Hon är väldigt snäll mot barn :) Noah är 8 år och har ridit på en häst 4 gånger i sitt liv, alla 4 gångerna va på Corvette och här ser ni han rida helt utan min hjälp första gången. Han hade ett spö för att få henne att gå fram några gånger då hon inte riktigt fattade hans korta skänkel. Hon va hur snäll som helst och Noah ville bara rida mer och mer =)
 
 
 
 
 
 


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2013-12-20 - 15:10:16

sv; jag skulle hellre ha ett jobb på dagarna istället för skola... så jag har råd att göra det jag vill och slipper plugga! ♥

URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Postat av: Natalie
2013-12-20 - 16:21:24

Vilka fina hästar du har! Hoppas du hittar en bra fodervärd åt Corvette.

Sv: Tack. Det är en väldigt fin gård, tyvärr är den inte min. Men hästarna har det väldigt bra där. :-)

URL: http://nataliesnordsvenskar.wordpress.com


Postat av: Friskey
2013-12-20 - 16:30:15

sv: ja men precis, det är ju himla snyggt med vitt! :)

Tråkigt att behöva lämna bort en häst på foder, hoppas att din vän kan och vill ta henne! :) Hon verkar ju vara hur snäll och go som helst!

URL: http://friskey.horseworld.se


Postat av: Caroline
2013-12-20 - 18:51:19

Svar: Tack för din fina kommentar på min blogg. =)

Åhh synd att man har tre hästar hemma som kostar pengar, skulle absolut vilja ha en sån snygg häst hos mig i några månader. =)

URL: http://ridemyhorse.blogg.se


Postat av: Elina
2013-12-20 - 20:52:50

Åh herrejisses så fin! Om jag ändå bara hade tid, plats och möjlighet för en häst till.. Hoppas du hittar en bra fodervärd till henne!

SV: Bett är trist, ingenting verkar passa min dam! Ja, vi har lite snö kvar nu. Kom rejält för ett tag sedan men sen har det blåst och töat bort så nu har vi bara lite kvar. Hoppas ni också får snö snart! :)

URL: http://elinaf.se/


Postat av: Lina
2013-12-20 - 21:15:03

Vad tråkigt att Cassador har skadat sig och att Corvette ska ut på foder..
Det är nog många som vill låna en sån fin häst, hoppas att du hittar rätt person och glöm inte att skriva ordentliga och utförliga kontrakt, även med din kompis.
Det bästa är väl om hon hamnar på köravstånd så att du kan åka och hälsa på för att kolla att hon mår bra ibland.
Lycka till!

Postat av: Scottish Moments
2013-12-21 - 13:54:19

å vilken fin häst. älskar skimmlar!!

URL: http://scottishmoments.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: