Går på nålar.....


 
 
 
EFTER VÅÅÅÅREN!!!! =D =D Ni ska bara veta hur taggad jag är!! 2013 var mitt andra riktiga tävlingsår, 2012 tävlade jag bara halva och innan dess har jag aldrig haft en enda häst som jag kunnat planera ett helt tävlingsår med. Någon foderhäst hit och dit och en tävling eller två men absolut inget seriöst. Jag har så mycket energi redan till nästa år, jag har även massa idéer till bloggen om vad jag ska skriva om och vad jag ska dela med utav. MASSOR MASSOR!! Jag tycker själv att jag är en ganska flitig bloggare men självklart kan det bli mer. Jag ger er alltid bilder och info om alla tävlingar och träningar som jag åker till eller har själv. Tänk er, nu har jag två fantastiska hopphästar som jag kan planera och bestämma helt själv över... magiskt!! En dröm som blev sann.... <3
 
 
Här kommer lite blandade bilder från i våras och början av sommaren =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: johanna
2013-12-09 - 12:50:59

jag blir lika glad varje gång jag ser bilder på dig och dina fina hästar, ni ser så glda ut tillsammans! :)

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: malin
2013-12-10 - 15:19:41

längtar också som en galning till våren! ska bli så galet kul att börja tävla igen :D

URL: http://malinsjolander.se


Postat av: Lina
2013-12-10 - 17:45:31

Superfina bilder på lika fina hästar :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: