FF = FullFredag


 
Är ni med??? :D Nu börjar jag.. Gick upp klockan 05:00 i morse för att fodra och släppa ut hästarna. Hem igen och la mig en liten stund i sängen innan klockan ringde strax efter 07:00. Upp ur sängen, fixa sig någorlunda så man kan visa sig för folk. Jobbade 08:00-15:00 i matsalen. Man står upp 95% av tiden eller springer runt och fyller på och fixar. 15:00 visar klockan och jag stämplar ut. Iväg till stallet, igen, mockar och fixar. Hästarna triggar varandra i hagarna, jobbigt med vintervila. Men en lång stund kunde jag se hur Cassador och Corvette "myste" med varandra, på deras vis. Bestämde mig snabbt för att släppa mina trollungar på utebanan så de verkligen fick röra på sig ordentligt på egen hand och bränna av lite energi de samlat på sig. Oh hujedamig.....aldrig sett de springa så fort och den snabba lilla Corvetten hade inte en chans i världen att slå Cassador. Sååå jäkla coolt att se, tyvärr va det lite mörkt så kunde inte filma. När stallet va färdig åkte jag hem, drog på mig löparbrallorna och sprang en liten runda. Inte alls långt utan bara för att jag lovat mig själv, först och främst. Sedan hem och äta och la mig i soffan någon minut. Sedan smsa Petra mig och då begav jag mig till henne och även en tjej som heter Alexandra va där. Vi bestämde oss för bio, vi gick dit och köpte biljetter sedan gick vi till hemmakväll och köpte godis. De andra köpte en påse med plockegodis och jag, haha, jag köpte en klubba ;P
 
 
Glömde säg två saker, tack för att ni stöttar och peppar mig och jaaaaag har TRÄNINGSVÄRK!!!!!! Ser ut som om jag har....ja ni vet när man går lite vingligt och konstigt med benen. ;P gaaah!!
 
 
Det var min dag i text, nu kommer alla bilderna!!! =D
 
 
 
Tomte på jobbet ;)
 
 
 
Någon försöker impa på Corven ;)
 
 
 
 
Löpning dag 2, check!!
 
 
 
 
Trotsa alla +grader och drog på stora och mysiga mössan!!
 
 
 
 
 Me on screen ;-) Fighter!!! 
 
 
 


Postat av: Camilla Danielsson
2013-12-15 - 10:07:49

hahhaha vad klockren bild.. Vill du smaka på mitt vatten kanske ;D

SV: tack så mkt ja han är ett varmblod som gått på banan till 2010

URL: http://bbqridtravare.blogg.se/


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2013-12-16 - 09:59:28

Trodde du menade att du har supit och grejer på rubriken så jag ba, 'men näää man ska inte drickaaaaa' haha ^^

URL: http://neapocalypse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: