Dag 7 :)


 
Idag är det 7e dagen jag springer, eftersom det blev en hård mil igår kväll på bara asfalt cyklade jag bort till stranden och joggade 3.5 km. Vill ju inte skada mina ben då det är många dagar kvar på detta år ;) 
 
Hästarna vilar helt idag, de hade nästan ätit upp hela granen jag band fast i staketet. Det tyckte dem va gott :) Nu blir det powernap innan jobbet. Hoppas ni har det bra <3 
 
 
 


Postat av: Bambi
2013-12-18 - 14:49:20

Hej sötnos! VECKANS VACKRA är igång igen efter ett litet knasigt uppehåll! Som tack för att du deltog i den senaste omgången så är du länkad i inlägget! Kika in och var med i uppstarten av Veckans vackra och ta chansen att bli länkad med din header som Veckans Vackra Vinnare! :D

Puss & Kram //Bambi

URL: http://fames.se/bambi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: