En mycket god gärning <3


 
När vi kom in i Gislaved så njöt vi riktigt av den vackra naturen, samtidigt som vi irriterade oss lite på alla långsamma pensionärer som är ute på vägarna. Bilen som vi hade framför körde av väg 26 och vi efter. När vi låg bakom så såg jag något konstigt under bilen framför. Jag satte upp handen i rutan och såg att mannen framför mig tittade i backspegeln. Jag pekade då med fingret neråt och visade stopp med handen. Mannen saktade ner och körde in och ställde sig vid Q8macken i Gislaved. Han gick ur bilen och vi pekade och förklarade att han hade en sladd lös under bilen. Gubben for fort ner på knä och lika fort upp och gestikulerade med armarna och tackade för fullt. Gubben sken som en sol och vi hade precis gjort hans dag <3 Även våran <3 
 
 
 


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2013-12-07 - 17:55:18

Så snällt <3

URL: http://neapocalypse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: