Blir inte alltid som man tänkt sig...


 
 
Dag 7 var igår och jag fick order av en vän att inte springa mer än några meter då jag ansträngt dem mycket under en vecka. Så jag sprang lite i trappen upp och ner, bara för att springa lite.
 
Dag 8 är idag, jag skulle ju sprungit direkt efter stallet. Cyklade upp i löparkläder men då fann jag en skadad Cassador så fick ta hand om honom istället, promenarade en runda och det tog all min övriga tid. Så när jag var klar va jag jättehungrig och kunde inte tänka mig att springa en runda med hunger. Så jag åkte hem och åt, tittar nu på Ensam Hemma 2 och planerar att springa ikväll istället. På något vis älskar jag att springa på kvällen, gärna väldigt sent, även om min mor gillar det minst. Så ni får uppdatering ikväll om min Dag 8 löparrunda =)
 
 
Ha nu en underbar fredag och helg!! <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: