Tjooo..hoooo =)


 
 
 
Go kväll alla bloggare, läsare, nickenyfiken och mina alldeles egna stalkers! ;)
 
 
 

Jag och frihetsgudinn.... eller mannen i New York. haha ;)
 
 
 
 
 
 
Tänkte nu berätta lite hur veckan kommer att se ut med hästarna.
 
 
Tisdag: Bomövningar, något hoppskutt kommer det att bli
 
Onsdag: Träning med mina medryttare Anna och Tuva-Lisa på mina hästar. Tänkte hjälpa de lite med ridningen, ge lite tips och hur jag vill ha hästarna ridna.
 
Torsdag: Dressyrpass
 
Fredag: Hoppning, teknikövningar. (De komme fömodligen va helt galna så det blir mycket teknik- och lydnadsövningar nu när vi ska komma igång igen).
 
 
 
 
Lördag: Skogsridning
 
Söndag: Skogsridning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Emelie Petersson
2013-08-13 - 16:37:08

Haha vilken underbar bild :-) Den fick mig att le :-)

Ja, klart jag blir glad :-) Nämen så trevligt att du tänkte på mig. Åh, jag älskar nya utmaningar när det gäller stickning och virkning. Jag ska absolut ta och googla detta och se om jag kan hitta på något kul :-) Självklart ska du få reda på om jag lyckas göra en och tack snälla Erica för tipset alltid kul att vigda sina vyer :-) Ha en trevlig dag! Kram Kram <3

URL: http://syrum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: