Pigga hästar, eh ja!!


 
 
Idag har det varit häst, häst och massa häst. Både Cassador och Corvette trimmades på marken först, sedan travade vi över lite bommar och båda lyssnade fint. Sedan hoppade vi några skutt över 20 cm hinder. Jag tror jag dör snart på denna Cassador, han är så jäkla megamega taggad så fort hindret lämnar marken några cm. MEN MEN, han har blivit mycket mycket bättre och idag va han först superfin i galoppen men sen lite taggad inpå hinderna. Men fortfarande inte en enda kick på rumpan, lovely!! Så jag känner så här, vi tar morgondagen som den kommer. Känner på mig nu att det kommer bara bli bättre, Cassador är mycket mer harmonisk med det nya fodret men det där galna sitter fortfarande kvar en gnutta i blodet. Så vila från tävling nästa helg och istället dra till Båstad och hoppträna hemma hos Amanda Ericsson ä det absolut bästa!!
Corvette va fin idag men sjuuuukt pigg. Vad får hon all energi ifrån?? =D Så det ska verkligen bli spännande, eller något, hur allt ska gå i morgon. Känner att jag är lite off track när det gäller tävling... hela 9 veckor sedan ;-)
 
 
Det bästa är, att en läsare som heter Michelle hörde av sig till mig och ville fota mig och hästarna på tävlingen i morgon, i Åstorp. Hur underbart är inte det??? Tänk att det finns så goa och underbara människor där ute som man aldrig träffat eller pratat med <3 Ni kan gå in och kika på hennes blogg HÄR
 
 
 
 
Mina fina, galna, hästar <3
 


Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland
2013-09-01 - 00:46:29

Vilken härlig bild, det är väldigt fina hästar du har! :)

SV: Åh men tack så mycket! :)

URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: