Nu är det slut på vilan helt


 
 
Nu drar allvaret igång och mycket träning ska läggas in :) Idag ska jag blanda två bomövningar.
 
 
 
 


Postat av: LORISSA LOVEBOMB
2013-08-13 - 12:53:26

Men gud så spännande :D Tävlar du mycket? Det är så inspirerande att läsa att någon som hittade sitt kall i så pass vuxen ålder som 22 år verkligen kommer sig för att leva ut det. Många av oss, typ jag, tänker nog att det är lite för sent, om du förstår vad jag menar.

sv: Tack för din härliga kommentar, eller båda två! Det var jätteroligt att skriva och kul att du gillade bilderna också - försökte hitta några som passade :) Att sluta blogga finns inte på kartan, om så alla läsare försvann så skulle jag skriva bara för egen skull ändå :D

URL: http://lorissalovebomb.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: