NI Kommer att få välja =D


 
 
Självklart ska NI få välja när dagen är kommen, om den nu kommer =()
Ni som läser min blogg vet att jag kvalar mina hästar till Flyinge och unghästchampionatet i höst, om exakt 8 veckor är det!! Cassador ska ha en nolla till i 130 och Corvette behöver två i 120. Tävlingarna är inplanerade och sista datumet för anmälan är den 22 september. Vi kommer att ha hemmatävling den sista anmälningshelgen och då rider jag 3st 120 och 3st 130, om det behövs. Ååå jag vill, vill och jag hoppas. Ni måste hålla alla tummarna för mig, tycker jag är värd att minst en häst går dit. Jag var där förra året för första gången med Cassador och ja, vilken känsla och magi. Grymt var det, en härlig upplevelse och på stjärnan min själv, han är ju helt otrolig <3
 
 
Såå OM OM jag tar mig till Flyinge om 8 veckor så ska självaste NI få vara med och välja vilket schabrak+luva som ska sitta på vem. Outfit 1:a, är inköpt i sommar och har aldrig använts. Outfit 2:a, är inköpt förra hösten och har endast använts på en tävling, rädd om detta då det är ett känsligt material och det är så grymt snyggt.
 
 
 
 
1:a
 
 
 
 
 
2:a
 
 


Postat av: Annika
2013-08-15 - 13:47:23

SV: hihi, dom är så härliga :)

URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Postat av: Tuva
2013-08-15 - 15:24:38

1:an tycker jag!:D

Svar: Hihi, men jag har ju två hästar så vilken ska vilken få :D om båda tar sig till Flyinge <3 hihi
Ica

Postat av: Sanna
2013-08-15 - 16:29:12

Det blåa var riktigt snyggt :D

URL: http://stallsackum.blogg.se


Postat av: Olivia
2013-08-15 - 18:45:44

Sv: tack! :D


Jag är gärna med och hoppar imorgon. Vilken tid tänkte ni sitta i sadeln? :)

URL: http://olivianilsson.weride.se


Postat av: ThereseL
2013-08-16 - 08:51:31

Klart att du kommer nolla för båda och kvala!! :)
No dubt;)

URL: http://thereselindh.se


Postat av: Mamsen
2013-08-16 - 21:54:51

Fina båda två, men 2:an skulle passa Cassador tycker jag =))


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: