NI är helt fantastiska


 
 
Kom hem från jobb för en stund sedan, gick igenom lite post och lite räkningar. Älskar att få vita kuvert med ett spännande brev i och där det står "betala senast...". När ska jag få ett brev där det står "Denna summan sätter vi in på ditt konto"?? Suck.... Im living in a dream, ja så kan det kännas när allt jag jobbar för går till mina underbara hästar. Säger absolut inte att de inte är värda det, oh no. Men tyvärr är jag inte så bortskämd som många hästtjejer eller bloggare är. Man läser "Va på stan och mamma köpte si och pappa köpte så", "beställde hem detta och detta". Ja inte betalde de med barn/studiebidraget. Många som läser deras bloggar får leva lite i en dröm för det är inte alla som kan köpa si och så. Thats real life!! En dag kanske jag.....ja den som lever får se :P MEN MEN Pengar är inte allt!! Jag är lycklig utan att mor och far slänger till mig pengar. Kan vara skönt och klara sig själv, handskas med egen ekonomi. Men nu pratar vi aldrig mer om det!!! 
 
 
Jag skriver egentligen detta inlägg för att jag vill tacka er, ni som har följt mig från första start, ni som tittar in lite då och då, ni som alltid kikar in och lämnar en kommentar och ni som nyligen hittat mig och vill fortsätta vara en av mina stalkers!! Ni, allihop, är helt enkelt bäst!!!!
När jag började blogg på riktigt i Januari trodde jag aldrig att jag skulle få känna det jag känner idag med bloggen. För varje gång man går in så är det ofta någon underbar människa som lämnat en fin kommentar <3 
Det är lyckorus genom hela kroppen, att se mina fina besökare bli fler och fler och även få stadiga besökare flera dagar i rad. Jag hoppas NI stannar som har hittat hit och att ni gillar min stil och mitt sätt att blogga. Har ni några frågor eller funderingar om något, vad som?! Tveka inte att fråga, jag svarar mer än gärna och är det något ni saknar i bloggen kan jag se om det går att lösa :) 
 
 
 
I'm in the spotlight now, I hope you will follow the light <3
 
 
 
 
 
 
Nej nu måste jag verkligen sova!! UPP OCH HOPPA I MORGON, ordagrant ;-)
 
 


Postat av: ThereseL
2013-08-16 - 09:01:38

Ja, det finns ju många åsikter om medryttare och hurvida man ska ha häst då... Dock är den åsikten nog oftast från "barn" som inte riktigt är medvetna om hur mkt mer man har att göra än att vara med hästen, när man är vuxen:)
För Santos del är det bra, jag har haft/har en mycket duktig medryttare som liksom ridit igenom honom och tränat honom, där mina kunskaper är otillräckliga:)

Jag strök mig från Varberg, hört så dåligt om deras gräsbana och 1/9 är rätt sent på sommaren.
Dock diskuteras det väl om tävlingen skall vara på icke-gräs istället, så vi får väl se:) jag har bara ridit på gräs en gång så jag skippar det i september.
Men JA! Supertaggad inför imorgon, och i går var vi i kvibille och allt gick så bra så jag ska ge gärnet i kungsbacka:)

I halmstad skall jag kika på dig, och hålla tummarna för många nollor! :)

Måste fråga, läste att du är från typ hestra eller Gislaved? Jag har typ en drös vänner där/därfrån. Är inte chansen rätt stor att ni gått i samma skolor? :P
1985 är de födda, du är något år yngre va?

URL: http://thereselindh.se


Postat av: Emelie Petersson
2013-08-16 - 11:40:15

Sv: Oj jag har faktiskt aldrig virkat eller stickat hästar. Men jag kan alltid testa och se om jag lyckas :-) Som sagt alltid kul med nya utmaningar :-) Kram till dig Erica :-) Ha en trevlig dag!

URL: http://syrum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: