Nej! Det får inte vara sant!


 
 
På jobbet nu kände jag att det kröp i halsen och sedan när jag skulle prata så blev jag hesare för varje gång. Hallå eller?! :( Jag har varit hästledig i snart 5 veckor och NU tänker du krypa fram och göra mig sjuk!! Det tänker jag inte acceptera, å nej!
Ligger i sängen nu och tycker synd om mig själv och min tjocka hals. Fick även ett halvt anfall då jag knappt kunde andas. Men jag är ju optimist så jag är frisk när jag vaknar ^^, in my dreams! Tror säkert att jag har pratat alldeles för mycket denna helg då jag har haft besök av mina fina vänner från fredag-måndag, så nu får jag ki för det. 
 
Jag har även funderat mycket på det jag la ut på bloggen idag, jag ångrar absolut inget utan tvärtom. Jag ville skriva mer... Jag har haft några som hört av sig och de känner igen sig i det jag skrivit. Jag kanske sakta men säkert göra denna blogg till en lite mer personlig med små tankar, funderingar och även egna upplevelser. Den som väntar på något gott, vill inte vänta länge men håller ut ett tag ;-) 
 
 
Så här funkar det för mig och Cassador, men han får hålla i kartan. Jag sitter på och åker med ;-)
 
 
 
God natt <3 


Postat av: Caroline
2013-08-01 - 09:40:51

Nej :( Vad tråkigt att du börjar bli sjuk!! Du får vila mycket så att kroppen hinner ta igen sig. Vad kul att du har haft vänner på besök :)

Klart du ska skriva mer! pepp, pepp, pepp! Du är så duktig på att formulera och uttrycka dig :)

Men vad har hänt med din header? Jag har inte kunnat sett den de senaste dagarna :(

Ha en fin dag! :)

URL: http://solstrands.blogg.se


Postat av: Stockholmsjenna - En del utav HorseSpot
2013-08-01 - 10:44:08

Krya!

SV: Ja, ridhuset är rätt härligt ibland. Dock blir det lite väl varmt på sommaren. Men jag gillar härliga höstkvällar när man har glastak så man kan se ut :) Sen är ridhuset 80m långt, så det är helt okej det med ;)

URL: http://stockholmsjenna.se


Postat av: Saga
2013-08-01 - 11:14:52

Fin blogg du har! :)

URL: http://saganilssons.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: