Morgontrött :)


 
 
Påväg till stallet nu, blir skogsridning, lite klättring med hästarna. Har inte haft suget att blogga, Cassador har varit/är ett monster medans Corvette strålar varje dag. Konstigt nog så tar Cassador mer på mina krafter när det går dåligt med honom. Jaja, ligger man ner är det bara att kämpa sig upp. Vi hörs lite senare...
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-08-29 - 08:56:36

Det kommer alltid något gott när man fått kämpa.
Carpe Diem

kram kram

Postat av: Michelle
2013-08-31 - 22:01:45

Det märks och jag kan säga att jag blir riktigt glad, tack du! :D Jag är rätt blyg och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen på tävlingsplatsen, jag brukar bara sitta på läktaren för längre vågar jag inte ta mig haha.. ;) Men hade så gärna sprungit med dig, kunnat ta bilder under hela tävlingen, kanske skulle vara kul för dig och visa på bloggen? Skrollade ner lite på bloggen så inte så många hinner läsa kommentaren isåfall ;) Det skulle vara himla roligt! :) KRAM!

URL: http://michellehall.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: