God morgon mina Stalkers


 
 
Haha!! Det skrev nämligen en tjej som följer mig nu, att hon har blivit min stalkers ;) Tyckte jag va megaroligt!! Sådant taggar oss bloggare att fortsätta med det vi gör här. Vi bjuder på oss själva, tar bilder på vårat privatliv, våra älskade djur, familj och allt. Att sedan få härliga, fina, vackra kommentarer tillbaka är ju helt underbart. Det värsta som finns tycker jag själv, är när någon kommer in på ens blogg. Man har EX skrivit en text och lättat sitt hjärta och kanske om något som hänt i ens liv. Då kommer det någon och skriver, "Hej, fin blogg, gå gärna in och kika på min". Denna person brydde sig inte alls om vad bloggaren hade skrivit eller hur personen mådde eller om bloggen va fin eller inte. Hon/Han brydde sig bara om sin egen status.
 
 
 

WIIHOOOO, idag är jag uppe INNAN tuppen ;-)
 
 

Hela helgen är planerad, nu ska hästarna ridas tidigt och jag tänkte vara hemma i Småland till frukosten står framdukat på bordet ;) Se om jag kan hålla det.
 
 
 
 
My wild and crazy horses, mina alldeles egna trollungar <3
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: