Fullrulle hos mig :)


 
Stallet färdigt, hälsade på staben i stan men nollorna hade inte kommit än så åker in dit om en stund igen. Just nu är jag i full gång med bakningen, blir ju riktigt smarrigt :)
 
Kommer lite bilder på våran gosstund efter jag släppte dem i lilla ridhuset. Önskade att jag inte glömt systeman hemma, de gjorde megahäftiga skutt i luften, bockade och busade. Cassador gjorde även något jag aldrig sett innan, svårt o förklara men när han studsade upp två meter så såg man verkligen vilken gummiboll han är :) Hoppas de är lite lugnare ikväll nu ;-)
 
 
 
 


Postat av: Kaffehörnan
2013-08-27 - 16:43:39

Så mkt kärlek i bilderna

URL: http://www.kaffehornan.se


Postat av: Julia
2013-08-28 - 20:23:02

Sv: Jag har aldrig gillat hela grejen med att tävla med hästar. Jag tycker inte om industrin och hur den påverkar hästarnas liv. Det är ju inte så svårt att räkna ut varför medellivslängden på en domesticerad häst idag är 8 år jämfört med 30 år i det vilda.. Visst är det skillnad på tävling och tävling och självklart ska man inte dra alla över en kant, men faktum kvarstår ändå att industrin (och då pratar jag om allt från western till trav och hoppning) för mkt skit med sig och därför väljer jag att hålla mig undan den sidan av hästvärlden :)

URL: http://juliaeldh.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: