En vanlig måndag..


 
 
 
..inte helt vanlig men en måndag ialf :) 
 
Det har ramlat in fina kommentarer idag, lite dålig bloggning men jag har helt enkelt haft en fullerullemåndag. Sis bor här, sover dock hos sin pojkvän inatt så jag får sova själv, men det är jag ju van vid... :(..... ;D
 
Hästarna har skrittats idag, lagom hårt dressyrpass igår och i morgon blir det lite mer hoppning. Sis följer nog med och filmar/fotograferar med så jag kan fylla min härliga blogg med mer godsaker ;P
 
Sen i veckan tänkte jag börja smått smått planera inför höstens spex/fotografering. Kommer bli så häftigt..... mer säger jag inte nu :)
 
Dags att göra som John Blund säger, nana kudden. Hoppas ni sover gott fina vänner, kommer svara på era fina kommentarer i morgon <3
 
Bild från i lördags, kalas hos kusin Nellie. Här ser vi hennes lillas Tilda med min present, en gåva till den nyfödda :) 
 
 
 
 
 
Den här godingen gör sådana störtsköna miner  ;)
 
 
 
 


Postat av: jullez
2013-08-20 - 07:31:11

Hej!
Skulle vara kul om du ville delta i min tävling som kommer ut ( eller början av den ) vid kl. 09:30. Skulle vara jättekul! :))

URL: http://jullez.horseworld.se


Postat av: Matilda
2013-08-20 - 09:55:17

Sötisar!!!

URL: http://www.showjumper.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: