En gonattpuss..


 
 
och "nattamacka" :)
 
Åkte hem till mor och far ikväll men kunde inte låta bli att åka förbi mina trollungar. Så fort jag körde in på vägen tryckte jag ner bilrutan och ropade på mina älsklingar. Corvette for upp som en raket med huvudet och gick direkt mot bilen och Cassador hängde med. Aaaaw, det är kärlek, de hade saknat sin mamma :)) Massa pussar blev det och lämnade lite hö från stallet så de kan redan nu vänja sig och sin mage för omställningen. Hästar är väldigt känsliga när det kommer till byte av grovfoder, va alltid noga med det!!! :) Jag gick och plockade lunchpåsarna fulla med gräs i två veckor innan betet och gav de säkert runt 8kg gräs och dagen, haha, tunga var de ialf. De hann faktiskt bli lite runda på det, för jag tror inte sadelgjorden krympte.
 
 
 
 


Postat av: Ella
2013-08-02 - 22:50:38

Aa, det är så jobbigt när man ska behöva springa ut och klippa och leta gräs åt hästarna, tänk egentligen vad mycket man gör för dem älskade djuren :D

URL: http://nikonella.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: