Det är bara att resa sig igen...


Det är fortfarande de som inte tror på mig (svartsjuka?!), men jag har turen som är omgiven att fler som stöttar mig och vet att jag KAN. Denna bild talar ur mitt verkliga perspektiv....
 
 
 
När man ligger ner och känner att något är hopplöst så är det bara att bita i det sura äpplet och ge sig fan på att man ska krossa hopplösheten. Så känner jag just nu... känner mig lite förtvivlad över Cassadors galna beteende men samtidigt överlycklig och stolt över min fina gråa lilla brum brum Corvette.
 
Vändingen kom när min hopptränare och lite mentala coach ringde idag, Amanda Ericsson. Vi har nu pratat lite och planerat in en banträning v.36 och att jag istället skulle ta mig till Kungsbacka v.37 då hon och alla hennes hästar är där (inget Ljungby). Då kan hon hjälpa mig på plats, för det lär ju behövas. Men först nu ska jag sikta in mig på söndagens tävling och inte helt omöjligt att de åker dit, hoppas!! Annars har jag med mig riktigt goa tjejer från stallet som säkert kommer stötta mig riktigt fint =) Som tur är börjar jag med Corvette i 1.10 och hoppas hon ger mig en bra kick och en fin runda. Den där Cassador skulle behöva lite lugnande... kan man ge de en starköl (eller en flaska whiskey) utan att de ger utslag på ett dopingprov?! =D Roligt Erica, mycket roligt...
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag lagat mumsmums mat, en sådan där Flygande Jakob. Enkelt men sååå gott =)
 
Ha en bra dag!!!
 
 
 
 
PS: För er som va nyfikna på vart jag var med hästarna, de var nämligen hästen Lunatics barndomshem, alla vet väl vem Lunatic är?? ;-) Det är familjen Dyrendahl som fött upp honom som Jens Fredricson rider och jag fick lite hjälp av sonen Carl Dyrendahl (som tävlade Lunatic upp till 1.50), även lite coachning från Pappa Magnus Dyrendahl med, MYCKET nyttigt!! Då Carl själv sa det att han har ju blivit bortskämd med hästar sedan han var mindre och alltid haft pappa vid hans sida. När han behövt tips och råd och även hjälp vid träning. Det har jag ju aldrig haft och kommer alltid ha de facket tomt i min ryggsäck. Men men, jag är här nu och tänker inte ge upp för det.... =)
 
 
 
 


Postat av: Anonym
2013-08-29 - 14:35:38

Kämpa nu Erica!:)
Du kommer uppnå dina mål det vet jag. Plus att pappa och jag vill till Flyingen och heja ;)
kraaaaam<3

Svar: <3 Tack Sofia, du gjorde verkligen min dag med den kommentaren!! Vi ska göra allt för du och pappa ska få åka till Flyinge och heja på oss =D
*Kraaaaamar <3
Ica

Postat av: Camilla Nordstedt
2013-08-29 - 18:57:54

Oh vad mysigt med föl ^^
Ja jo, håller med dig om att det är mysigt med häst. Funderar faktiskt på att börja rida igen nu när jag bor hemma igen i min stor stad, Göteborg! Älskar islandshästar jag å det hade dom inte där jag bodde innan sommaren hehe :)

Hade jag haft ett stall och så mycket pengar som hästar kostar så kanske jag hade köpt en ;)

URL: http://misscanon.blogg.se


Postat av: ThereseL
2013-08-29 - 19:26:48

Men så kul! Jag tränade för eamon, och carl var i samma grupp:) han är duktig! Var riktigt intressant att sitta å studera när de hoppade, tills eamon sa typ att man skulle inte bara stå still:P

URL: http://thereselindh.se


Postat av: Linda
2013-08-30 - 14:05:07

kommer gå bra:D

URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros


Postat av: Sara Ekman
2013-08-30 - 15:46:52

Du KAN!!!! :) Vad kul att du ska till min hemmaklubb vecka 37 :) Synd att inte jag skulle dit och hoppa då, har anmält mig vecka 39 med Marco :) Blir hans första tävling nu efter sommaren :) Kram

URL: http://aamaziing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: