BUUUS..ungar =D


 
 
 
När jag köpte Cassador trodde jag aldrig att jag skulle kunna ha honom tillsammans med min explosiva lilla gråa brum brum Corvette. Så idag satte jag mig ner i ett hörn i ridhuset och verkligen njöt, jag kände mig så lyckligt lottad när jag beskådade mina alldeles egna fina hästar. Se hur lyckliga de är och hur mycket energi de har, och att de faktiskt funkar ihop. Cassador får stå ut med Corvettes humörsvängningar ofta, tjut, ilska blickar, öronen bakåt, små huggbett mot honom i luften och bakben lite överallt. Trots detta så gillar han henne, han accepterar henne för den hon är. Han vill inte ha någon annan kompis i stallet nu, han står bara vid sin Corvette ute. Ni kan även se det i filmen när Cassador springer åt ett håll följer Corvette med och tvärtom, så härligt =) Hoppas de får vara friska och krya <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NU ska jag in i duschen snabbt, äta lite mat och sedan ska hela familjen iväg på kalas =D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: