Zebran


 
 
 
Undra om man skulle investera i ett sådant flugtäcke till Cassador i sommar, men han skulle nog helst vilja ha ett med gula ränder... grrrrr ;-)
 
 
 
 
 
 
weiii, sååå taggad inför i morgon. Det kommer både fotas och filmas som bloggsidorna kommer fyllas i veckan och tävling på det. Kan det bli bättre för er läsare?? ;-) Så håll utkik!!
 
 
 
Nu tror jag inte att jag kommer klippa hästarna något mer. Vill ju att de ska ha sin naturliga sommarpäls, kan hända att jag får klippa den gråa då hon svettas lätt och får tjockare päls än den svarta men jag hoppas inte det =) Jag tänker då inte göra några konstverk som ni ser på bilden ;-)
 
 
 
 
 
 
*Nattinatti*
 
 
 
 
*ps, ni håller väl tummarna för mig i morgon??!! Mer nervös för träning än tävling, koko jag vet ;-)
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: