Tömkörning 8/4


 
 
 
Idag får Corvette vila en dag till. 2 dagar i rad efter mycket arbete är inget för en 5 åring tycker jag. Hon rör på sig en massa i hagen när hon känner att hon är rastlös så en skrittmaskin behövs inte, men hon är även duktig på att vila och spela död, hon ligger helt ner som en fölunge gör =)
Jag MÅSTE bara få ett bra kort på Cassador när han ligger ner, han har världens häftigaste stil, aldrig sett någon ligga som honom. Ni som är nyfikna få hålla utkik så fort jag fångar han på bild lägger jag upp en. Kanske i morgon för jag kommer att bo mer eller mindre i stallet =)
 
Cassador tömkörde jag idag (då han förmodligen skulle riva hagen om han fick stå två dagar i rad), han har blivit så duktig på detta. Förra året var han helt galen i linorna och visste inte riktigt hur hans pigga nerver skulle hantera allt. Nu lyssnar han riktigt duktigt och jag kan göra nästan allt med honom. Vi kunde äntligen vara ute och jobba på marken, så skönt med sol, frisk luft och stor yta =) ME LIKE!!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: