Samma visa varje vecka...


 
 
Städa, städa, städa, putsa, damma, torka.... å hej och pli, rent ska det bli!!!!
 
 
Städa är något som måste göras varje vecka, men sååå tråååkigt. Tur man inte har ett stort hus, då skulle jag nog anlita ett städföretag. Helt lagligt och jag kan lägga massa energi och tid på annat =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag rider Madde hästar då jag vill få i ordning i lägenhet, hinna tvätta inför i morgon och gå lite ärenden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Liten häst....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Med stort hjärta och vilja...
 
 
(hästen innan rev den främre bommen;)
 
 
 
Att hoppa HÖGT =)
 
 
 
(och gärna mig ur sadeln, hennes bakbens kickar är inte att leka med)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BIG MOMENT and HAPPINESS <3
När Corvette på 3 års kammade hem 9-9 i hoppningen och hoppdiblom!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: