På väg




Till stallet, cykeln fick följa med, tvättat två schabrak och på toppen på detta, solen skiner med klarblå himmel :)


Ha en underbar dag <3 det ska jag ha!!


Postat av: disa
2013-04-20 - 13:36:16

Så fin blogg!
Kika gärna in på min blogg och tyck till om den, du kanske även är intresserad av ett bloglovin byte? :D

Svar: Tusen tack goa du <3 ska jag göra =)
Ica

URL: http://writtenbydisa.blogg.se


Postat av: Isabella Werecki Lycknert
2013-04-20 - 14:46:29

Viiiilken fin blogg!
Åh vad mysigt, vill också till min polle nu ju... !
Hoppas allt är bra!
Kram :)

Svar: Tack fina du <3 haha, jag idag var det helt underbart att rida ute!!Det är bara bra, hoppas det är bra med dig med!!
kramar =)
Ica

URL: http://isabellafelicia.blo.gg/


Postat av: Mamsen
2013-04-20 - 18:12:58

Hoppas du haft en underbar dag med pållarna. Måste ha varit skönt att hoppa ute i ett ljuvligt vårväder.
Hemma kör vi grillen ikväll "premiär" ovanligt sent för vår del hahaha... du vet ju grillmästaren!!
Kramis

Svar: Tack mamsen =) Nästa helg ses vi <3
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: