Överkörd av en vält..




Känns det som ^^


Vilken dag, vilken känsla och vilka hästar jag har!!!!! <3
Idag var det värt all möda och slit, ett 18 timmars pass är gjort och jag kommer somna in som en gris, en söt liten gris ;-)
Idag var det inte vilken dag som helst, utan en magisk sådan, både för känslan och öronen. Det jag fick vara med om idag är nog sällsynt. Ni som är nyfikna på film, bilder, hur det gick och vad som sas, det får ni veta lite senare idag ;P


Hoppas ni sover gott!! Jag somnar om 2 minuter..... ZZZZZZZzzzzzz


Postat av: Ebba~Elin~Lisa -Hästblogg
2013-04-05 - 14:03:16

Hej! Jätte fin blogg värkligen! Kolla gärna in våran.

kram

Svar: Tusen tack!! Ska jag göra =)
*kram
Ica

URL: http://rideerz.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: