Idag är det den där dagen..


 
 
Idag har jag tagit ledigt, eller i morgon =) Den 9/4.....
 
Här kommer en lista vad som ska hinnas med:
 
 
  • Frukost i min mage
  • ta ur tvätten som jag slängde in under natten
  • åka till stallet
  • fixa allt i stallet
  • rida båda hästarna, kanske till stranden annars ut i skogen
  • iväg med släp till plantagen och hämta hem massa plastblommor till HFK
  • hem, duscha och baka en tårta
  • iväg till HFK för ett snabbmöte
  • middag på stan med flickorna och thaimat
 
 
 
 
 
 
Tror ni att det fyller ut min dag, min födelsedag.... =)
 
 
 
Jag måste bara bjuda på detta härliga klipp. Söta Noah, brors barn, 7 år sitter för första gången på en häst och här är Corvette 4 år och världens snällaste unghäst. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GODNATT mina läsare, ni är verkligen grymma! Ni blir bara fler och fler och jag blir bara mer och mer taggad på att blogga <3 TACK!!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: