Fixa frisyrer


 
 
 
 
Nu är den sista dagen över, på min lediga helg. Men i morgon börjar jag jobba 16.00 så jag kommer att njuta av sol och familj innan jag åker. Tur Madde <3 kunde ta dem en dag till, mina håriga trollungar på 4 ben =)
Nu vet jag inte när jag kan andas ut så här mycket och kunna åka hem på vääääldigt länge. Men jag vet att det är fullladdat i batteriet och jag är redo för allt som kommer i min väg, galna hästar, hårdträning och lite högre klasser. Come and get me, i'm ready to rock!!
 
 
 
 

 
 
Igår var vi väldigt kreativ jag och min Sis, jag tjatade på henne att vi skulle göra flätfrisyrer på varandra. Jag gjorde den högra och hon den vänstra. Syrran gjorde först en lite tajtare fläta på mig som hon gillar, men jag ville ha en fluffig utdragen en så jag drog ut den lite ^^.
 
 
 
 
 
 
 
 
Sov gott mina nya och gamla besökare, ni är UNDERBARA!!! <3
 
*kramar
 
 
 
 


Postat av: Stockholmsjenna - En del utav Horsespot
2013-04-02 - 09:16:49

Vilka snygga frisyrer! :)

Svar: Tack, söta du =)
Ica

URL: http://stockholmsjenna.se


Postat av: minna
2013-04-02 - 09:42:25

Snygga fresyrer fin blogg också:)!!kram

Svar: Tack det va snällt sagt =) kramar
Ica

URL: http://minnaaedholm.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: